Studies Nieuws Storing onderzoekshorloge
31 mei 2021

Afgelopen maand was er sprake van een storing met het onderzoekshorloge. Het horloge gaf bij sommige mensen plotseling niet de juiste tijd aan. Helaas hebben we dit probleem nog niet kunnen oplossen, maar we zijn er druk mee bezig. Hieronder leest u wat u kunt doen als uw horloge een foute tijd weergeeft.  

Draagt u het onderzoekshorloge en heeft u last van dit probleem? Om meer grip te krijgen op het probleem willen we u om hulp vragen. Als u een tijdsverschil op uw horloge ziet willen we u vragen om de volgende stappen uit te voeren:

  1. Doe de stekker van de hub opnieuw in het stopcontact zodat de hub opnieuw verbinding maakt.
  2. Reset het horloge door het bovenste en onderste knopje van het horloge tegelijkertijd in te drukken voor ongeveer 10 seconden. Let op dat het horloge hierbij twee keer kort trilt en opnieuw opstart. Als het horloge niet twee keer kort trilt, kunt u het resetten na 30 seconden nogmaals proberen. 
  3. Wanneer de hub verbinding heeft gemaakt (dit kunt u zien doordat het verbindingslichtje constant wit brandt) legt u het horloge weer op de hub. Als het goed is gaat het synchroniseren van start.

Indien de tijd op het horloge na het uitvoeren van deze stappen nog steeds onjuist is voert u de volgende stappen uit:

  1. Er zit één knop op de hub. Deze drukt u 5 tot 10 seconden in (terwijl het horloge op de hub ligt), hiermee verstuurt u een ‘error report’. Noteer de datum en tijd als u op deze knop drukt. Belangrijk hierbij is dat u de juiste Nederlandse tijd noteert.
  2. Stuur een e-mail naar info@parkinsonopmaat.nl met hierin de datum en tijd van het versturen van dit ‘error report’.
  3. Herhaal vervolgens stap 2 en 3 (dus opnieuw resetten en op de hub leggen). 

Alvast heel erg bedankt voor uw hulp!

Instructie handmatig tijd wijzigen
Zolang het probleem nog niet verholpen is willen we u wijzen op het handmatig instellen van de juiste tijd. Dit doet u door in het menu naar 'Instellingen' te gaan en vervolgens naar 'Tijd en datum'. Hieronder vindt u hiervoor een uitgebreidere instructie. Het is mogelijk dat de juiste tijd weer verspringt naar een foute tijd na het synchroniseren. 

  1. Open het menu door op de middelste knop te drukken. 
  2. Scrol naar beneden door drie keer op de onderste knop te drukken naar ‘Instellingen’ en druk vervolgens op de middelste knop.
  3. Ga naar ‘Tijd en datum’ door één keer op de onderste knop te drukken en druk vervolgens op de middelste knop.
  4. U kunt kiezen tussen ‘12 of 24 uur’ OF ‘Tijd/datum instellen’. Om de tijd in te stellen kiest u voor ‘Tijd/datum instellen’. Dit kunt u doen door één keer op de onderste knop te drukken en vervolgens op de middelste knop te drukken.
  5. Pas het uur aan met de bovenste of onderste knop en druk vervolgens op de middelste knop.
  6. Pas de minuten aan met de bovenste of onderste knop en druk vervolgens op de middelste knop.
  7. Kies met de bovenste of onderste knop de juiste datum uit de beschikbare lijst en druk vervolgens op de middelste knop.
  8. Druk voor bevestiging van de nieuwe tijd op het vinkje met de bovenste knop. 

Vragen? Neem gerust contact op
We begrijpen dat het uitermate vervelend is als een horloge niet de juiste tijd weergeeft, daarom willen we u onze excuses aanbieden voor dit ongemak. We hopen dat we samen met Verily snel een oplossing vinden en houden u op de hoogte. Als u hier vragen over heeft dan kunt u contact met ons opnemen:

Telefoon: 024 – 8080141 (bereikbaar op werkdagen van 12:00 - 16:00 uur)
E-mail: info@parkinsonopmaat.nl

  • Meer weten over deze onderwerpen? Klik dan via onderstaande buttons door naar meer nieuws.

    Nieuws

Meer nieuws