Veelgestelde vragen

over de Parkinson Op Maat-studie


  • Klik hier om naar de veelgestelde vragen over het onderzoekshorloge te gaan. 


Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Het kan zijn dat uw vraag al beantwoord wordt tussen de veelgestelde vragen over de Parkinson Op Maat-studie.

lees meer

Contact

Neem gerust contact op met onze helpdesk.

lees meer

Contact

Heeft u vragen over het onderzoek? Neem dan gerust contact op met het onderzoeksteam via de Parkinson Op Maat helpdesk:

Parkinson Op Maat helpdesk
Telefoon: 024 – 8080141
(op werkdagen van 12:00 - 16:00 uur)
E-mail: info@parkinsonopmaat.nl

 

Klachten? 

Bij klachten kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van het Radboudumc.

Klachtencommissie (huispost 660)
Antwoordnummer 540
6500 VC Nijmegen
Telefoon: 024 – 361 9105

Naar uw afspraak

Radboudumc Ingang Oost Reinier Postlaan 4, Nijmegen

lees meer

Naar uw afspraak

U gaat naar uw afspraak via Ingang Oost van het Radboudumc. Het adres is:

Reinier Postlaan 4
6525 GC Nijmegen

Binnen volgt u route route 914 naar het Expertisecentrum voor Parkinson en Bewegingsstoornissen (op de eerste verdieping). U hoeft zich niet te melden bij een balie. U kunt gewoon plaatsnemen in de wachtkamer en wordt opgehaald door uw assessor.

Parkeren
Ingang Oost is geopend van 6.30 tot 20.30 uur. Op de parkeerplaats Reinier Postlaan (Radboudumc oost) kunt u betalen met de pinpas of contanten.

Vragen over het horloge

Bekijk hier het antwoord op veelgestelde vragen over het onderzoekshorloge.

Lees meer

Vragen over het horloge

Bekijk hieronder een aantal veelgestelde vragen over het onderzoekshorloge. Voor vragen over het onderzoekshorloge kunt u ook terecht op de Nederlandse internetpagina van Verily Life Sciences. Klik hier om naar deze pagina te gaan

U kunt voor vragen of meldingen over uw onderzoekshorloge natuurlijk altijd contact opnemen met de Parkinson Op Maat helpdesk. Wij beantwoorden deze één keer per week. Het kan dus een paar dagen duren voordat u een reactie ontvangt, maar u kunt erop vertrouwen dat we uw vraag/melding in behandeling nemen. 


  • Hieronder vallen bijvoorbeeld: het opladen en synchroniseren lukt niet of start niet automatisch, de tijd wordt niet goed weergegeven of de groene lampjes aan de achterkant branden niet.

    In de meeste gevallen worden problemen met het onderzoekshorloge verholpen door het horloge te resetten. Dat doet u door tegelijkertijd de bovenste en onderste knop aan de zijkant van het horloge in te drukken en ze 10 seconden ingedrukt te houden, totdat u voelt dat het horloge trilt. Let hierbij goed op dat u het echt 10 seconden probeert en de knoppen goed indrukt. Na het resetten kunt u het horloge terug op de hub leggen. Als er problemen zijn met opladen en synchroniseren kunt u ook de stekker van de hub uit het stopcontact halen en er weer opnieuw in doen. Het kan soms een paar minuten duren voordat het automatisch synchroniseren begint. Mocht dit niet werken, neem dan contact op met onze helpdesk via info@parkinsonopmaat.nl.


Assessoren aan het woord

Gedurende het hele onderzoek wordt u begeleid door één van onze zeven assessoren. Zij stellen zich graag aan u voor.

lees meer